موفقیت گمرک در ۳ حوزه ارزیابی عملکرد، میز خدمت و رسیدگی به شکایات مردمی/ ۸ گمرک کشور حاضر رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شدند

مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک اعلام کرد:

گمرک جمهوری اسلامی ایران، در ۳ حوزه ارزیابی عملکرد، میز خدمت و رسیدگی به شکایات مردمی در بررسی های صورت گرفته از سوی سازمان های مرتبط، حائز رتبه گردید و عملکرد آن مورد تقدیر قرار گرفت.

کد خبر:
۱۱۰۱۴۰۲۲۲۸

زمان انتشار:
۸ مهر ۱۴۰۲ – ۲۲:۵۳ بعد از ظهر

۱۱۰ بازدید

مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک اعلام کرد:

🔹موفقیت گمرک در ۳ حوزه ارزیابی عملکرد، میز خدمت و رسیدگی به شکایات مردمی/ ۸ گمرک کشور حاضر رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شدند

گمرک جمهوری اسلامی ایران، در ۳ حوزه ارزیابی عملکرد، میز خدمت و رسیدگی به شکایات مردمی در بررسی های صورت گرفته از سوی سازمان های مرتبط، حائز رتبه گردید و عملکرد آن مورد تقدیر قرار گرفت.

وحید خدرویسی مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک با اعلام این مطلب گفت: در حوزه ارزیابی عملکرد سازمان ها در جشنواره شهید رجایی، گمرک ایران در این جشنواره در بین ۱۲ دستگاه در گروه مالی _ اقتصادی به عنوان دستگاه شایسته تقدیر شناخته شده است.

خدرویسی با اشاره به اینکه در ارزیابی عملکرد برای حضور در جشنواره شهید رجایی، گمرک براساس شاخص های ابلاغی عمل کرده است، اظهار داشت: دفتر بازرسی گمرک ایران با تعیین تیم کارشناسی خبره و تشکیل کارگروه با حضور دفاتر تخصصی ذیربط نسبت به بررسی عملکرد و ارائه مستندات به جشنواره شهید رجایی اقدام کرده است.

وی گفت: برای اولین بار با پیگیری ها و رصد مداوم از سوی کارشناسان دفتر بازرسی از گمرکات اجرایی در نحوه بررسی و ارائه مستندات، ۸ گمرک کشور موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شدند.

خدرویسی افزود: گمرکات گیلان، هرمزگان، خراسان رضوی، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، بوشهر، یزد و گمرک فرودگاه امام (ره) در ارزیابی صورت گرفته در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را کسب کردند.

مدیر کل دفتر بازرسی در خصوص برنامه های آتی برای ارتقا جایگاه گمرک در ارزیابی عملکرد و افزایش تعداد گمرکات حائز رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی، تشریح کرد: با تاکید رئیس کل گمرک ایران در جلسه اخیر شورای معاونین، مقرر شد، دفاتر ستادی و گمرکات اجرایی با اجرای کامل شاخص های ابلاغی از سوی سازمان های مرتبط، در راستای ارتقای رتبه گمرک در جشنواره شهید رجایی گام بردارند.

خدرویسی با اشاره به اینکه در ارزیابی های صورت گرفته، گمرک در ۲ حوزه میز خدمت و رسیدگی به شکایات مردمی هم حائز رتبه برتر شد، گفت: در حوزه خدمت رسانی دستگاه ها به خدمت گیرندگان در بخش میز خدمت نیز، گمرک ایران در بین دستگاه های زیر مجموعه وزارت اقتصاد رتبه برتر را کسب کرد.

به گفته وی در حوزه رسیدگی به شکایات مردمی، دفتر بازرسی گمرک ایران با تعریف سامانه پیامکی و صندوق صوتی و اطلاع رسانی آن از طریق پورتال گمرک نسبت به دریافت، پیگیری، رصد و ارائه پاسخ به خدمت گیرندگان اقدام کرده است که با مجموع اقدامات صورت گرفته، گمرک در این بخش هم موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گفته وی، موفقیت گمرک در حوزه ارزیابی عملکرد در جشنواره شهید رجایی و دو حوزه دیگر مرهون زحمات و تلاش همه همکاران گمرکات اجرایی در سراسر کشور و واحدهای ستادی است که این امر شایسته تقدیر می باشد.

نوشته شده توسط:
akhbar

حتما ببینید

اعمال فوق العاده خاص برای کارکنان گمرک و اصلاح ساختار و ارتقای پست های سازمانی

در دیدار معاون رئیس جمهور با رئیس کل گمرک ایران بررسی شد: معاون رئیس جمهور …