۷۰ دانش آموز مستعد کردستانی بورسیه تحصیلی دریافت کردند

به گزارش خبرنگارمهر، سید کمال حسینی شامگاه پنج شنبه در جشن اعطای بورس تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان مستعد کردستانی که باحضور مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرارو استاندار کردستان و جمع زیادی از مسئولان استانی وشهرستانی در سنندج برگزار شد، گفت: حضور ومشارکت بخش خصوصی در فعالیت های اجتماعی نشانه مسئولیت پذیری آنها درقبال جامعه ومکشلات آن است.

وی عنوان کرد: کشورما امروز به واسطه تحریم ها با مخاطرات فراوانی مواجه است و حوزه های اقتصادی و اجتماعی و زیست محیطی با چالش های فراوانی روبه رو شدند.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی هم سو با دولت ودرکنار جامعه مدنی نقشی فعالانه و مسئولانه در رویارویی با این مسائل ایفا خواهد کرد، بیان کرد: از آنجا که آموزش رکن اصلی توسعه در جهان امروز و مایه ارتقای دانش و آگاهی است خدمت به جویندگان این عرصه را از رسالت های خود می دانیم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج ادامه داد: در سال گذشته با همکاری جامعه نیکوکاری ابرار وابسته به اتاق بازرگانی ایران دفتر نمایندگی این تشکل دراتاق سنندج راه اندازی و فعالیت های آن در دو بخش آغاز شد.

حسینی ادامه داد: بخش نخست این نمایندگی توانمندسازی در مناطق روستایی با عنوان طرح توسعه پایدار است که در پنج روستای منطقه سارال شهرستان دیواندره به طور پایلوت اجرایی شده است.

وی حمایت تحصیلی با اهدای بورسیه تحصیلی به دانش آموزان ودانشجویان مستعد را دومین بخش فعالیت این نمایندگی دراستان خواند و بیان کرد:  در این رابطه ۳۰۰ پرونده در اختیار دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی قرار گرفت و امروز از این تعداد به ۷۰ نفر  بورسیه اعطا می شود.

وی بیان کرد: امیدوارم با همکاری نیکوکاری ابرار وفعالان اقتصادی استان در سال جاری بورسیه قابل توجهی به دانش آموزان مستعد منطقه پرداخت کنیم.

حتما ببینید

استعفای دسته جمعی در اتاق بازرگانی زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، ۵ عضو از ۱۵ عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی …