ایران ظرفیت بالایی برای تامین مصالح ساختمانی کشورهای منطقه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا اشرف عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از امکانات نمایشگاه بین‌المللی بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه اقتصادی و صنعتی دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است.

وی اضافه کرد: همجواری استان بوشهر با خلیج فارس یکی از ظرفیت‌های مهم این استان است که فرصت بسیار خوبی برای توسعه صادرات محسوب می‌شود و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از تمرکز بر روی توسعه صادرات صنایع کوچک خبر داد و خاطرنشان کرد: حمایت از صنایع کوچک و متوسط  یکی از راه‌های توسعه تولید ملی و صادرات است.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های مناسب برای توسعه صادرات مصالح ساختمانی، بیان کرد: ایران دارای ظرفیت‌های بالایی در تولید مصالح ساختمانی است و منطقه نیز به محصولات تولیدی کشورمان نیاز دارد.

اشرف تصریح کرد:‌ برگزاری نمایشگاه‌هایی با محور مصالح ساختمانی می‌تواند نقش بسیار مهمی در معرفی ظرفیت‌های این بخش و توسعه صادرات چنین محصولاتی داشته باشد.

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ادامه داد: به منظور توسعه فضا و امکانات نمایشگاه بین المللی بوشهر باید اقدامات لازم انجام شود و به عنوان نمایشگاه منطقه‌ای خلیج فارس مطرح شود.

حتما ببینید

اتاق ارومیه و اتاق بازرگانی شرقیه شمالی عمان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، گفت: با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق …