باید از تمامی فرصت‌ها برای معرفی ظرفیت‌های آذربایجان غربی استفاده کرد

شصت و هفتمین جلسه شورای گفت گوی دولت و بخش خصوصی استان آذربایجان غربی با دستور جلسات بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در حریم شهرها با واحد ماده صد شهرداری‌های آذربایجان غربی، بررسی مسائل و مشکلات کارفرمایان در مورد مشاغل سخت و زیان‌آور و بررسی مسائل و مشکلات تأمین سوخت واحدهای معدنی برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه در این نشست گفت: باید از تمامی فرصت‌ها برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آذربایجان غربی جهت توسعه استان استفاده کرد.

قاسم کریمی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی استاندار آذربایجان غربی و تیم اقتصادی استانداری شاهد تسهیل فضای کسب‌وکار و رونق تولید بوده و با پیگیری‌های استاندار شاهد اجرای چندین پروژه ملی بزرگ‌مقیاس در استان هستیم.

کریمی افزود: به‌زودی شاهد حضور هیات‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس در استان خواهیم بود و باید از تمامی فرصت‌های موجود برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آذربایجان غربی در جهت توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم و بتوانیم آذربایجان غربی را به‌عنوان هاب لجستیک و ترانزیت خاورمیانه و دروازه ورودی اروپا معرفی کنیم.

دبیر شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی آذربایجان غربی، اظهار کرد: حاصل جلسات متعدد کارشناسی و کمیته ویژه‌ای که به دستور شخص استاندار و همکاری رئیس‌کل دادگستری و همراهی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد شاهد رفع مشکل چندین ساله واحدهای تولیدی با ماده صد شهرداری ارومیه بودیم که این امر یک عیدی خوب در کاهش مشکلات فعالین اقتصادی و واحدهای تولیدی است.

وی در پایان افزود: قطعاً مصوبات کارشناسی شورای گفت‌وگو با استفاده از ظرفیت‌های کمیسیون‌های اتاق بازرگانی در حوزه‌های بیمه، مالیات، تسهیلات و تأمین انرژی واحدهای تولیدی در ارتقای شاخص‌های عمومی و اختصاصی و توسعه رفاه اجتماعی مؤثر و رونق تولید و اشتغال را در پی داشته است.

حتما ببینید

الزام تجار به انتقال کانتینرهای خالی، قیمت تمام شده کالا را افزایش می دهد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر گفت: در سابقه ۱۲۰ ساله اتاق بوشهر، …