برگزاری کارگاه اموزشی تخصصی مسئولان امور اداری گمرکات کشور در مشهد

یاسری مدیرکل منابع انسانی و رفاهگمرک ایران،افزایش دانش تخصصی کارکنان در حوزه منابع انسانی و سرمایه انسانی که به عنوان رکن و اساس هرنوع پیشرفت و ایده سازی و ایده پردازی خواند

کد خبر:
۱۱۰۱۴۰۱۶۵۵

زمان انتشار:
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ – ۲۲:۴۵ بعد از ظهر

۴ بازدید

 

به گزارش روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان خراسان رضوی، کارگاه آموزشی اصول مرتبط با امور اداری و منابع انسانی با حضور مسئولین اموراداری گمرکات سراسر کشور و یاسری مدیرکل منابع انسانی و رفاه گمرک ایران به مدت ۲ روز در گمرک مشهد درحال برگزاری است.

در مراسم افتتاح این کارگاه اموزشی، جواد جعفری ناظر گمرکات خراسان رضوی و مدیرکل گمرک مشهد با اشاره به افتتاح مرکز آموزش منطقه ای شمال شرق کشور در گمرک مشهد ابراز امیدواری کرد که با برگزاری دوره های مرکز اموزش گمرک ایران در گمرکات استان خراسان رضوی، در جهت پیشبرد اهداف و اعتلای سازمان و ارتقای دانش همکاران سهیم باشیم .
در ادامه این مراسم حسن یاسری مدیرکل منابع انسانی و رفاه گمرک ایران ضمن تقدیر از ناظر گمرکات خراسان رضوی به جهت میزبانی این دوره آموزشی، هدف عمده از برگزاری این کارگاه آموزشی را دستور و تاکید رضوانی فر معاون وزیر اقتصاد و رییس کل گمرک ایران در جهت افزایش دانش تخصصی همکاران در حوزه منابع انسانی و سرمایه انسانی که به عنوان رکن و اساس هرنوع پیشرفت و ایده سازی و ایده پردازی است برشمرد.

ایشان با اشاره به طرح بعد یدی نیروی انسانی در گذشته، تاکید کرد پس از افزوده شدن تجربه به آن، نیروی انسانی و کلیه مباحثی که نیروی انسانی و مفهوم سرمایه انسانی را شامل می شود وارد حوزه منابع انسانی شده است.
یاسری همچنین ابراز امیدواری کرد که با تعامل افکار و تبادل دانش که هدف اصلی مفاهیم سرمایه انسانی است گام بلندی در جهت ارتقاسطح دانش و آگاهی همکاران برداشت.

مدیرکل امور اداری افزود در این کارگاه آموزشی دو روزه به تبیین مفاهیم جبران خدمات، پاداش و حقوق و دستمزد، روشهای مختلف ارزشیابی مشاغل، مفهوم شناسی حق جذب و تشریح آن، چهارچوب طراحی نظام پرداخت کارانه و مزایا و جذب آن، رتبه بندی مشاغل و طبقه بندی مشاغل و انجام محاسبات ریالی مرتبط با حقوق و دستمزد و مسایل مرتبط به بازنشستگی و قوانین و مقررات بازنشستگی پرداخته میشود.

شاین ذکر است دکترعربخوانی از سازمان اموراداری و استخدامی کشور، دکتر عبادی و دکتر مستقیم، از صندوق بازنشستگی کشوری اساتیدی هستند که در این کارگاه آموزشی،به تدریس می پردازند.

نوشته شده توسط:
akhbar

حتما ببینید

تقویت هوشمندسازی سامانه ها و تجهیز گمرکات به ابزارهای کنترلی پیشرفته سبب رونق هر چه بیشتر تجارت می شود

رئیس سازمان توسعه تجارت در نشست مدیران گمرک : رئیس سازمان توسعه تجارت در نشست …