تعیین تکلیف کالاهای فسادپذیر در استان خوزستان تسریع شود

معاون قضایی دادستان کل کشور:

معاون قضایی دادستان کل کشور در بازدید از انبارهای اموال تملیکی خوزستان گفت: تعیین تکلیف کالاهای فسادپذیر در این انبارها در استان با سرعت انجام شود.

کد خبر:
۱۱۰۱۴۰۱۶۱۸

زمان انتشار:
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ – ۰۰:۰۰ قبل از ظهر

۳ بازدید

به گزارش پایگاه خبری اخبار گمرکی-اقتصادی و به نقل از تسنیم، علی جمادی امروز در بازدید از انبارهای اموال تملیکی خوزستان، اقدامات دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان در ساماندهی انبارها و پیگیری تعیین تکلیف اموال تملیکی در خوزستان را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: با وجود انبار جدید و تجهیز آن در خوزستان، کالاهای موجود در شرایط فعلی کمترین آسیب را می‌بینند، اما باید در تعیین تکلیف کالاهای تاریخ‌دار و فسادپذیر، تسریع شود تا از هدر رفت آنها جلوگیری شود.
وی افزود: کالاهای ممنوعه و اجناسی که قابلیت مصرف ندارند نیز باید هر چه سریع‌تر امحا و معدوم شوند.

جمادی گفت: دادستانی کل کشور نیز با همین رویکرد و مجدانه به دنبال تسریع در تعیین تکلیف کالاهای مانده و رسوب شده در انبارها است و چنانچه این کالاها قابلیت مصرف داشته باشند، باید از طریق مزایده و سایر مراحل قانونی، وارد چرخه توزیع شوند.
رئیس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه همچنین بر نظارت کامل بر ورود و خروج کالاها از بنادر و گمرکات تاکید کرد و ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه همواره باید در اولویت کار دستگاه قضایی باشد.
در این بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان و رئیس اداره اموال تملیکی گزارشی یک ساله در این خصوص ارائه دادند.
به گزارش تسنیم، معاون قضایی دادستان کل کشور دیروز سه‌شنبه وارد خوزستان شد و بازدید از شرکت فولاد استان، پتروشیمی‌های بندر ماهشهر، گمرک خرمشهر و انبارهای گمرک بندر امام خمینی(ره) و حضور در نشست‌هایی با تولیدکنندگان از برنامه‌های سفر ۲ روزه وی به این استان است.
بر اساس تاکید رئیس قوه قضائیه در خصوص لزوم تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، امسال ۲ فقره حراج کالای موجود در انبارهای خوزستان برگزار شد که در فقره نخست هشت میلیارد ریال و در مرحله دوم ۳۳ میلیارد ریال کالا به فروش رفت.

نوشته شده توسط:
akhbar

حتما ببینید

تقویت هوشمندسازی سامانه ها و تجهیز گمرکات به ابزارهای کنترلی پیشرفته سبب رونق هر چه بیشتر تجارت می شود

رئیس سازمان توسعه تجارت در نشست مدیران گمرک : رئیس سازمان توسعه تجارت در نشست …