رئیس و نایب‌رئیس اتاق سمنان با رئیس جدید اتاق ایران دیدار کردند

دیدار فرج‌الله معماری، رئیس و علی‌اصغر جمعه‌ای، نایب رئیس اتاق سمنان با صمد حسن‌زاده و حسین پیرموذن، منتخبان انتخابات اخیر پارلمان بخش خصوصی در محل اتاق ایران برگزار شد.

در این نشست که عبدالله مهاجر دارابی، عضو هیات رئیسه اتاق ایران نیز حضور داشت، بر لزوم توسعه همکاری اتاق‌ها و نمایندگان و پیشکسوتان بخش خصوصی برای حل‌وفصل مشکلات و پیگیری مطالبات بخش خصوصی تأکید شد.

فرج‌الله معماری در این دیدار ضمن ابراز خرسندی و شادباش بابت انتخاب و اعتماد اعضای هیات نمایندگان به صمد حسن‌زاده، رئیس جدید اتاق ایران، او را شخصیتی بزرگ و شناخته شده در صنعت کشور برشمرد که سابقه روشنی را از خود به یادگار گذاشته است.

معماری همچنین ضمن تبریک به نایب رئیس جدید اتاق ایران، برقراری آرامش و ایجاد فضای صمیمیت و همدلی در اتاق ایران را از مهم‌ترین اولویت‌ها دانست که در این شرایط باید توجه ویژه‌ای به آن داشت.

علی‌اصغر جمعه‌ای، نایب رئیس اتاق سمنان نیز با تبریک انتخاب رئیس و نایب رئیس جدید اتاق ایران، مسئولیت این دوره اتاق را بسیار حساس و ویژه برشمرد و گفت: باید دست در دست یکدیگر در جهت نیل به اهداف واقعی که همانا حمایت قوی از فعالان بخش خصوصی است حرکت کنیم.

در ادامه صمد حسن‌زاده، رئیس منتخب اتاق ایران ضمن تشکر و قدردانی از رئیس و نایب رئیس اتاق سمنان، حسن اخلاق و رفتار را از صفات بارز آنها برشمرد و گفت: بخش خصوصی امروز با همه مصائبی که گریبانش را گرفته باوجود چنین افرادی نفس می‌کشد و سرزنده است.

رئیس جدید اتاق ایران با قدردانی از رقابت خوب و سالم، چنین روحیه‌ای را حاصل اخلاق حسنه رئیس اتاق سمنان دانستند و با تأکید بر پتانسیل بالای او و هیات رئیسه اتاق سمنان، بر لزوم افزایش همکاری‌ها برای حل‌وفصل مشکلات و پیگیری مطالبات بخش خصوصی تأکید کرد.

حتما ببینید

اتاق ارومیه و اتاق بازرگانی شرقیه شمالی عمان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، گفت: با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق …