موفقیت گمرک ایران در بخش الکترونیکی کردن فرآیندهای گمرکی، نصب و راه اندازی دستگاه های آشکارساز در گمرکات و راه اندازی پنجره واحد تجارت فرامرزی مشهود است

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه : معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در نشست مدیران گمرک گفت: بهره مندی از دستگاه های کنترلی از جمله دستگاه های آشکار ساز نقش مهمی در تسهیل و سرعت بخشیدن به تجارت خارجی کشور خواهد داشت. 

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در نشست مدیران گمرک گفت: بهره مندی از دستگاه های کنترلی از جمله دستگاه های آشکار ساز نقش مهمی در تسهیل و سرعت بخشیدن به تجارت خارجی کشور خواهد داشت. 

کد خبر:
۱۱۰۱۴۰۲۵۱۲

زمان انتشار:
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ – ۱۱:۰۰ قبل از ظهر

۱۶ بازدید

به گزارش پایگاه خبری اخبار گمرکی_اقتصادی، مهدی صفری تشریح کرد: با راه اندازی دستگاه آشکارساز در گمرک دیر و آستارا میزان و سرعت انجام تشریفات در حوزه تجارت خارجی افزایش و سبب اطمینان بخشی کشور طرف مقابل در توسعه تجارت با سرعت و دقت شده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات دکتر رضوانی فر و همکاران اش در گمرک ایران در بکارگیری ابزارهای الکترونیکی در گمرکات و الکترونیکی کردن فرآیندها ابراز امیدواری کرد با حمایت وزیر امور اقتصادی و دارایی و جدیت گمرک این اقدامات توسعه یابد.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در این مراسم با اشاره به اهمیت ترانزیت خارجی از مسیر ایران گفت: برای افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران، تمام دستگاه های مرتبط باید با انجام وظایف و مسئولیت های محوله نسبت به افزایش میزان ترانزیت تا عدد پیش بینی شده اقدام کنند.

نوشته شده توسط:
akhbar

حتما ببینید

تقویت هوشمندسازی سامانه ها و تجهیز گمرکات به ابزارهای کنترلی پیشرفته سبب رونق هر چه بیشتر تجارت می شود

رئیس سازمان توسعه تجارت در نشست مدیران گمرک : رئیس سازمان توسعه تجارت در نشست …