بوروکراسی ادارات مانع تحقق شعار سال است

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ بازوند ظهر امروز ۲۸ مرداد در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تلاش برای تقویت بنیه واحدهای تولیدی در راستای اشتغالزایی و بهبود فضای کسب و کار از مهمترین برنامه‌های استان است.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان و مشکلات کرونا گفت: در این شرایط همه وظیفه داریم که بیشتر تلاش کنیم و برای حذف مسائل بوروکراسی به منظور تقویت واحدهای تولیدی نهایت اهتمام خود را بکار گیریم.

مقام عالی استان ادامه داد: شرایط کرونا باعث شد که تعداد جلسات شورای گفتگو کم شود اما باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم و زندگی روزمره و کارهای توسعه‌ای و برنامه‌های استان را به پیش ببریم و عقب ماندگی‌های ناشی از این بیماری طی چند ماه گذشته را جبران کنیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر علاوه بر مشکل بیماری کرونا با تحریم‌های ظالمانه هم روبرو هستیم و این موضوعات مشکلاتی برای کشور از جمله حوزه اقتصاد به وجود آورده لذا برای تقویت بخش خصوصی و واحدهای تولیدی به منظور خنثی نمودن تحریم‌ها و دیگر مشکلات همه باید تلاش کنیم که روند بوروکراسی‌ها در ساختار اداری حذف و کاهش پیدا کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه علیرغم این همه مشکلات میل به سرمایه گذاری در استان افزایش یافته است و بخش خصوصی و تولیدکنندگان استان عملکرد خیلی خوبی داشتند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فضای تولید کمک کردند که جای تقدیر و تشکر از این افراد دارد.

وی در ادامه گفت: فضای کسب و کار در استان نسبت به سال‌های گذشته با رشد بسیار خوبی همراه بوده اما در بهار امسال یک پله کاهش داشته‌ایم لذا دستگاه‌های ذیربط با آسیب شناسی باید به بهبود فضای کسب و کار در استان کمک کنند.

بازوند اظهار کرد: همه با تلاش و جدیت نباید بگذاریم که مشکلات تحریم‌ها و کرونا در روند پیشرفت کارها به ویژه در حوزه اقتصاد، گرفتارهایی ایجاد کنند و ما در استان، به دنبال بهبود فضای کسب و کار که افزایش تولید و اشتغالزایی را به دنبال دارد، باشیم.

وی گفت: ساختار بوروکراسی که در ادارات موجود است مانع از تحقق شعار سال و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید می‌شود لذا حذف این ساختار دست و پا گیر باید یکی از اهداف مهم مدیران باشد.

استاندار کرمانشاه در پایان تاکید کرد: مدیران در سال جهش تولید با حذف بورکراسی اداری توجه ویژه به تقویت واحدهای تولیدی داشته باشند.

حتما ببینید

استعفای دسته جمعی در اتاق بازرگانی زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، ۵ عضو از ۱۵ عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی …