تخصیص مواد اولیه بر مبنای خوداظهاری تولید انجام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی برادران شامگاه پنجشنبه در بازدید از برخی از واحدهای تولیدی گلستان اظهارکرد: براساس رویکردی که از ابتدای سال جاری در دستور کار وزارت صنعت معدن تجارت قرار گرفته میزان تخصیص مواد اولیه واحدهای تولیدی بر اساس خود اظهاری انجام شده از سوی مدیران شرکت‌های تولیدی در سامانه جامع تجارت انجام خواهد شد.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت کشور افزود: در این رویکرد واحدهای تولیدی که فعالیتی ندارند و یا خوداظهاری در تولید نکنند از دریافت مواد اولیه محروم خواهند شد.

وی گفت: بسته تشویقی جدیدی برای حمایت از تولید تهیه شده که با عملیاتی شدن آن مشکل تسهیلات بانکی در حوزه صنعت برطرف خواهد شد.

گفتنی است که سفر معاون وزارت صمت به استان گلستان با بازدید از کارخانه تولیدی فریز و انجماد محصولات کشاورزی در شهرک صنعتی کردکوی و بازدید از کارخانه تولیدی داروهای ضد سرطانی و کارخانه تولیدی یخچال‌های نگهداری فراورده‌های خونی در شهرک صنعتی آق قلا آغاز شد.

وی سپس با حضور در شهرستان علی آبادکتول از کارخانه سیم گلستان در دهنه زرین گل بازدید و از نزدیک با روند تولیدات صادرات محور و همچنین طرح توسعه و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

بازدید از کارخانه ریسندگی و بافندگی در شهرک صنعتی علی آباد کتول از آخرین برنامه سفر وی به استان گلستان بود.

حتما ببینید

افزایش ۱۲.۵ درصدی حمل و نقل جاده ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی با اشاره …