بخش خصوصی قزوین از جلسات رسیدگی به مشکلات صنایع حذف نشود

علی محمد زمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیاری از مراجعات فعالان اقتصادی و صنعتی استان در ابتدا به بخش خصوصی است و ما با تعاملات خود با روسای ادارات و بانک‌ها سعی می‌کنیم بسیاری از مشکلات را حل و فصل کنیم تا به دستگاه‌های دولتی و اجرایی ارجاع نشود.

وی اضافه کرد: جایگاه ما در بخش خصوصی کمک به خود دستگاه‌ها و مدیران دولتی است و نباید این بازوی پرتوان را به خاطر کرونا از حضور در جلسات منع کرد.

زمانی با اشاره به تلاش برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان قبل از ارجاع به دستگاه‌های اجرایی، افزود: ما برای حل و فصل مشکلات صنایع با مدیران و روسای دستگاه‌ها هیچ مشکلی نداریم ولی وقتی کار به بخش‌های یک سازمان ارجاع می‌شود مشکلاتی پیش می‌آید.

وی اضافه کرد: با توجه به این موضوع، تقاضا داریم که برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا ما برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان در بدنه ادارات دچار مشکل نشویم.

این مسوول گفت: امیدواریم در سال جهش تولید با هدایت‌های رهبر انقلاب و همراهی مردم و مسوولان از شرایط سخت تحریم‌ها عبور کنیم و زمینه را برای شکوفایی اقتصادی، اشتغالزایی و رونق اقتصادی در کشور و استان ایجاد نماییم.

استان قزوین ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی و چهار هزار واحد تولیدی دارد و به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود.

حتما ببینید

افزایش ۱۲.۵ درصدی حمل و نقل جاده ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی با اشاره …