دبیر کل خانه صمت جوانان تهران در گفتگو با پارسینه انتقاد کرد؛ بی اعتمادی مدیران نسل اول انقلاب به جوانان دهه شصت و هفتادی!/ چالش مهم جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب چیست؟

دکتر عطاالله اشرفی اصفهانی در گفتگو با پارسینه با بیان اینکه جوانان نسل امروز وظیفه برداشتن گام بزرگ دوم انقلاب عظیم و پایدار را دارند، اظهارداشت: جوانان باید محصول تلاش۴۰ ساله نسل گذشته را که اکنون در کشور شاهد هستیم، گسترش دهند. وی با اشاره به اینکه نسل گذشته باید از نسل جوان امروز استقبال […]

دکتر عطاالله اشرفی اصفهانی در گفتگو با پارسینه با بیان اینکه جوانان نسل امروز وظیفه برداشتن گام بزرگ دوم انقلاب عظیم و پایدار را دارند، اظهارداشت: جوانان باید محصول تلاش۴۰ ساله نسل گذشته را که اکنون در کشور شاهد هستیم، گسترش دهند.

وی با اشاره به اینکه نسل گذشته باید از نسل جوان امروز استقبال کند و عرصه را به حوانان بسپارد، تاکید کرد: مدیران جوان، اندیشمندان جوان، و فعالان جوان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مخصوصا اقتصادی باید زیر بار مسئولیت بروند و از تجربه‌ها و عبرت‌های کذشته بهره بگیرند و سرلوحه خودرا روحیه انقلابی و‌عمل جهادی قرار دهند و‌ایران بزرگ را الکوی کامل نظام پیشرفته اسلامی بسازند

به گفته دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران، این کشور به جوانان نخبه در حوزه صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی در این برهه حساس تحریم‌های آمریکا نیاز دارد و همه جوانان باید پا به کار بیایند.

وی تصریح کرد: ما به عنوان خانه صمت جوانان تهران وظیفه ایجاد انگیزه و آمادگی بستر برای شکوفایی و همکاری ویژه با جوانان در سطح استان تهران را داریم.

اشرفی اصفهانی با تاکید بر اینکه تا زمانی که به آینده ننگیریم و به جوانان اعتماد نکنیم، هر روز جوانان ما سرخورده‌تر خواهند شد و زیر بار مسئولیت نخواهند رفت، یادآور شد: همین جوانان دهه ۴۰ و۵۰ بودند که انقلاب کردند و امام هم به آن‌ها اعتماد کرد، ولی همان جوانان گذشته به جوانان دهه۶۰ و ۷۰ اعتمادی ندارند. برهمین اساس، این موضوع یکی از چالش‌های مهم جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب است.

حتما ببینید

افزایش ۱۲.۵ درصدی حمل و نقل جاده ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی با اشاره …