آخرین خبرها

*فراخوان شانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و چهاردهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران منتشر شد.*

*فراخوان شانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و چهاردهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران منتشر شد.*

 

شانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و چهاردهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران، آذر ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان جوان و نیز پیشکسوتان صنعت، معدن و تجارت کشورمان تا ۱۵ آبان فرصت دارند با مراجعه به سایت خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به نشانی himty.ir در این جشنواره ثبت نام کنند. فرم ثبت نام جشنواره، نیز قابل مشاهده است.

علاقه‌مندان به شرکت در شانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و چهاردهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران، در صورت داشتن هر پرسشی درباره جزئیات این جشنواره، می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۰۵۴۱۹۴ یا شماره واتس‌اپ ۰۹۳۳۰۱۷۴۰۲۴ با دبیرخانه دائمی جشنواره تماس بگیرند.

شانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و چهاردهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران، ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

نوشته *فراخوان شانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و چهاردهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران منتشر شد.* اولین بار در خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی پدیدار شد.

حتما ببینید

افزایش ۱۲.۵ درصدی حمل و نقل جاده ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی با اشاره …

دیدگاهتان را بنویسید