گلستان به لژیونرهای بازرگانی در بازارهای هدف نیاز دارد

سیدعلی موسوی خورشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: اتاق بازرگانی پارلمان بخش خصوصی بوده و اعضای اتاق باید با هم اندیشی راهکارهای اساسی برای مشکلات موجود اقتصادی ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت سوله استرآباد و کاندیدای انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان به نقش بسیار مهم صادرات اشاره کرد و گفت: صادرات افت و خیزهای زیادی داشته و به منظور گسترش و توسعه صادرات در انتخابات اتاق نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان ورود کرده ام.

موسوی گفت: صنایع خرد و متوسط در همه دنیا دارای ارزش بوده و می‌توان با راه اندازی صنایع تبدیلی، بخش کشاورزی استان را تقویت کرد.

وی تاکید کرد: با تجاربی که در حوزه صادرات به دست آورده ام، تصمیم گرفتم با حضور در اتاق بازرگانی تجارب خود را در اختیار دیگران قرار دهم.

این فعال اقتصادی معتقد است در اقتصاد به لژیونرهای تولیدی و بازرگانی نیاز داریم که به بازارهای هدف در کشورهای دیگر نفوذ کنند و جوانان پتانسیل این کار را دارند.

طبق گفته عضو اتاق بازرگانی گرگان باید تلاش کرد در کشورهای هدف برندسازی لازم انجام شود.

کاندیدای انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان گفت: باید با استفاده از توان اتاق بازرگانی از دولت بهره برداری بیشتری کرد و این موضوع نیازمند تقویت کمیسیون‌های تخصصی اتاق است.

گفتنی است موسوی حدود ۱۴ سال در زمینه ساخت سوله‌های فلزی مشغول به فعالیت بوده و محصولات وی به ۱۵ استان کشور و همچنین کشورهای حوزه cis مانند ترکمنستان، قزاقستان، آذربایجان، ازبکستان و تاجیکستان و کشورهای عربی مانند عراق و قطر صادر شده است.

محصولات این شرکت در ساختمان سازی و صنایع کاربرد داشته و اسکلت پیش ساخته کارخانجات، ساختمان‌های مسکونی و سازه‌های فولادی داخل و خارج از کشور اجرا می‌کند.

موسوی از سال ۹۱ تا ۹۹ یعنی هشت سال پیاپی عنوان تولیدکننده و صادرکننده برتر استان را به خود اختصاص داده است.

وی عضویت در هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت، بازرس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان و مدیر بخش مسکن سازمان مسکن و شهرسازی را در کارنامه خود دارد.

موسوی هم اکنون کاندیدای بخش صنعت اتاق بازرگانی گرگان بوده و کد انتخاباتی وی ۲۵۶ است.

حتما ببینید

استعفای دسته جمعی در اتاق بازرگانی زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، ۵ عضو از ۱۵ عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی …